Нові правила страхування в Україні: як вони вплинуть на споживачів?

Національний банк України впровадив нові правила для страхових договорів, спрямовані на підвищення прозорості та захист інтересів українських споживачів. Дізнайтеся, які ключові зміни очікують на страхувальників згідно з новими вимогами регулятора.

Нові правила страхування: що чекає на споживачів?

Опубліковано: 12 липня 2022 р. | Джерело: Фінансовий клуб

Про нові вимоги до страхових договорів докладно розповіла Ольга Лобайчук, керівниця Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку України (НБУ), під час круглого столу «Нормативні зміни у страхуванні: які новації очікують на споживачів».

Згідно з новими правилами, які набули чинності з 1 липня:

  • Індивідуальна частина договору, який підписує клієнт, має містити інформацію, визначену НБУ, та не може включати несправедливі умови. Це захищатиме споживачів від можливих маніпуляцій.

  • Страховики та страхові посередники зобов’язані розкривати детальну інформацію про страхові продукти на своїх вебсайтах. НБУ вже розпочав перевірки дотримання цих вимог.

  • НБУ затвердив стандарти для типових страхових продуктів. Клієнти зможуть порівнювати пропозиції різних страховиків за параметрами, такими як страхові ризики, франшиза, порядок розірвання договору тощо.

Експерти радять ретельно вивчати договори перед підписанням, оскільки вони будуть чинними протягом мінімум року. Це допоможе уникнути непорозумінь у майбутньому.

Загалом, нові правила спрямовані на підвищення прозорості та максимальний захист інтересів страхувальників, переконані фахівці страхової галузі.

🔗 Source