Kyocera диверсифікує свій бізнес, продаючи частку в KDDI для зміцнення фінансового становища

Kyocera, виробник телекомунікаційного обладнання та напівпровідникових матеріалів, базується в Кіото і володіє 15,3% акцій KDDI. Компанія планує продати близько третини своєї частки акцій KDDI, щоб зміцнити власні фінанси та зосередитися на основному бізнесі. Kyocera також розглядає можливість використання акцій KDDI як застави для отримання кредитів та подальшого скорочення своїх активів у цій компанії, щоб вийти з непрофільних напрямків.

Kyocera планує продати частку акцій KDDI для зміцнення фінансів

Компанія Kyocera, виробник телекомунікаційного обладнання та напівпровідникових матеріалів, базується в Кіото і володіє 15,3% акцій KDDI. За даними Bloomberg, ця частка оцінюється приблизно в 1,6 трлн ієн ($10,4 млрд). Компанія планує продати близько третини своєї частки акцій KDDI, щоб зміцнити власні фінанси.

Kyocera, яка заснувала попередника KDDI – Daini-Denden Kikaku Co. ще в 1984 році, також розглядає можливість використання акцій KDDI як застави для отримання кредитів та подальшого скорочення своїх активів у цій компанії, щоб вийти з непрофільних напрямків.

Бізнес Kyocera охоплює широкий спектр – від тонкої кераміки та кухонного приладдя до електроінструментів та дорогоцінного каміння. Компанія розширила свою діяльність у різноманітних технологічних галузях під керівництвом її засновника, Кадзуо Інаморі, який сприяв інноваціям завдяки наданню співробітникам контролю та незалежності у підрозділах, хоча це також викликало критику через відсутність чіткої стратегії.

Поточного року ціна акцій Kyocera знизилась приблизно на 15%, тоді як акції KDDI, яка прагне нарощувати присутність у сфері центрів обробки даних, виросли на 8%.

🔗 Source