Консолідація гігантів платного телебачення: AT&T продає частку в DirecTV, об’єднуючись з Dish Network

AT&T продає свою частку в DirecTV, оскільки супутникова телевізійна компанія розпочала переговори про злиття з конкурентом Dish. Така консолідація галузі буде пильно відстежуватися регулюючими органами для забезпечення здорової конкуренції на ринку платного телебачення США.
Earns DirecTV

AT&T продає свою частку в DirecTV у рамках консолідації ринку платного телебачення в США

AT&T продає свою частку в DirecTV, оскільки супутникова телевізійна компанія розпочала переговори про злиття з конкурентом Dish. Це об’єднання створить найбільшого провайдера платного телебачення в США.

За даними Bloomberg, DirecTV веде переговори про контроль над об’єднаною структурою, яка обслуговуватиме близько 20 мільйонів абонентів. Така консолідація галузі відбуватиметься під пильним наглядом регулюючих органів.

Історія DirecTV та Dish Network

AT&T та інвестиційна компанія TPG є співвласниками DirecTV, яку було засновано у 1994 році компанією Hughes Electronics. Зараз DirecTV налічує близько 11 мільйонів клієнтів.

Dish Network, заснована у 1980 році мільярдером Чарлі Ергеном, має близько 8 мільйонів передплатників і є частиною його компанії EchoStar Corp.

Фінансові деталі угоди

Акції AT&T зросли на 1% на передринковій торгівлі в понеділок. Компанія повідомила, що отримає $1,7 мільярда у вигляді квартальних виплат до сплати податків у другому півріччі цього року та $5,4 мільярда після сплати податків у 2025 році. Остаточні виплати в розмірі $500 мільйонів будуть здійснені у 2029 році.

Ця стаття ілюструє ключові тенденції у фінансовому секторі телекомунікацій, зокрема консолідацію ринку платного телебачення в США. Очікується, що ця угода буде пильно відстежуватися регулюючими органами з метою забезпечення здорової конкуренції в галузі.

🔗 Source