Фінтех-стартап Insider приваблює мільярдні інвестиції для розвитку технологій штучного інтелекту у маркетингу

Фінтех-стартап Insider, співзасновником якого є Ханде Чілінгір, був оцінений майже в $2 млрд під час останнього раунду фінансування. Компанія планує використовувати нові інвестиції для подальшого розвитку своїх унікальних технологій на основі штучного інтелекту, які допомагають маркетологам керувати взаємодією з клієнтами.

Стартап Insider залучив майже $2 млрд під час останнього раунду фінансування

Стартап Insider, співзасновником якого у 2012 році в Стамбулі був генеральний директор Ханде Чілінгір, був оцінений майже в $2 млрд під час останнього раунду фінансування минулого року. Компанія відмовилася розкривати свою поточну оцінку у новому раунді інвестицій.

“Як піонер застосування передбачувальних моделей у сфері клієнтського досвіду, це фінансування дозволить нам і надалі розвивати цей фундаментальний напрямок”, – зазначив Чілінгір. “Ми вважаємо, що наші унікальні переваги, особливо ті, що ґрунтуються на технологіях штучного інтелекту, зроблять Insider кращим вибором для маркетингових та клієнтоорієнтованих команд“.

Глобальне охоплення та плани на майбутнє

Фінтех-компанія Insider представлена у 28 країнах на п’яти континентах та пропонує продукти, що дають можливість маркетологам керувати взаємодією з клієнтами через єдину платформу. Стартап інтегрував у свій сервіс понад дюжину каналів, включно із WhatsApp, SMS та електронною поштою.

Згідно із заявою, Insider планує нарощувати регіональні інвестиції на тлі високого попиту на ринку США. Компанія також використовуватиме кошти на розробку свого програмного забезпечення, дослідження та можливі придбання.

“Оскільки компанії по всьому світу прагнуть модернізувати свої маркетингові стратегії, Insider готовий захопити значну частку ринку, оціненого в понад $15 млрд на рік”, – зазначив керуючий директор General Atlantic Саша Гюнтер.

Клієнтська база Insider

Клієнтська база Insider налічує понад 1500 компаній, серед яких Samsung Electronics, Unilever, L’Oreal та Walt Disney.

🔗 Source