Huma, лондонський стартап у сфері цифрової охорони здоров’я, залучив $300 млн у раунді фінансування серії D

Лондонський стартап Huma, що спеціалізується на цифровій медицині, оголосив про успішне завершення раунду фінансування серії D на суму $300 млн. Компанія, яку порівнюють з Shopify у сфері охорони здоров’я, планує використати нові інвестиції для вдосконалення своєї передової платформи та розширення глобальної присутності.

Фінансування серії D для лондонського стартапу Huma

За словами генерального директора Huma Дена Вахдата, компанія нещодавно завершила раунд фінансування серії D. Ця інвестиція включає кошти від фармацевтичних гігантів AstraZeneca Plc та Bayer AG, а також від японської Hitachi Ventures та італійської Hat Technology Fund.

Станом на сьогодні, Huma вже залучила загалом $300 млн інвестицій. Компанія подвоїла свій річний дохід до $80 млн у 2023 році і планує вийти на прибуток до кінця року.

“Ми хочемо демократизувати доступ для користувачів, великих та малих”, – зазначає Ден Вахдат.

Huma використовує генеративний штучний інтелект, щоб допомогти розробникам скорочувати витрати, прискорювати розробку та відповідати світовим стандартам при створенні медичних програм. Клієнти можуть налаштовувати інструменти управління захворюваннями для пацієнтів з астмою, діабетом або раком, а лікарні та клініки можуть використовувати її генеративний ШІ-сервіс для оптимізації адміністративних процесів та скорочення персоналу, необхідного для спостереження за пацієнтами з хронічними станами.

Компанія планує використати нове фінансування для розвитку своєї платформи та подальшого глобального розширення. На сьогодні технологія Huma використовується у 3000 лікарнях та клініках по всьому світу, а її платформа нараховує 1,8 мільйона активних користувачів у більш ніж 70 країнах.

🔗 Source