Європейська комісія запроваджує компенсаційні мита на китайські електромобілі для захисту ринку ЄС

Європейська комісія запровадила компенсаційні мита на імпорт електромобілів з Китаю, обґрунтовуючи це несправедливими державними субсидіями, що створюють загрозу для виробників ЄС. Попередні мита в розмірі 17,4-37,6% набули чинності і діятимуть протягом 4 місяців, після чого можуть бути продовжені на 5 років.

Європейська комісія запроваджує компенсаційні мита на імпорт електромобілів з Китаю

Європейська комісія оголосила про введення попередніх компенсаційних мит на імпорт акумуляторних електричних автомобілів (АЕА) з Китаю. Це рішення було прийнято після проведеного розслідування, яке виявило, що китайські виробники отримують несправедливі переваги внаслідок значного державного субсидіювання галузі.

Згідно з повідомленням Єврокомісії, ланцюг доданої вартості електромобілів у Китаї має перевагу через нечесне субсидіювання, що створює загрозу економічних втрат для виробників АЕА в ЄС.

Для врегулювання цієї ситуації Європейська комісія застосовуватиме такі компенсаційні мита:

  • 17,4% для електромобілів BYD;
  • 19,9% для продукції Geely;
  • 37,6% для SAIC.

Компанії, які співпрацювали в ході розслідування, але не надали необхідних зразків, обкладатимуться середнім митом у 20,8%. Для продукції інших китайських виробників, які відмовилися від співпраці, ставка мита становитиме 37,6%.

Попередні мита на імпорт китайських електромобілів будуть діяти до 4 місяців, після чого ЄС має прийняти рішення щодо подальшого застосування мит на цей імпорт. У разі схвалення ці мита діятимуть протягом 5 років.

Європейська комісія зазначає, що протягом минулих тижнів ЄС і Китай посилили двосторонні консультації в цій сфері, намагаючись знайти рішення, які відповідатимуть правилам СОТ і враховуватимуть занепокоєння ЄС. Будь-які результати таких переговорів мають призвести до скасування виявлених неправових форм субсидіювання.

Нагадаємо

Раніше Адміністрація Президента США Джо Байдена відкликала ліцензії, які дозволяли деяким компаніям постачати товари китайському гіганту телекомунікаційного обладнання Huawei.

🔗 Source