Падіння прибутку Mercedes-Benz: як преміальний автовиробник реагує на виклики ринку

Німецький автовиробник преміум-класу Mercedes-Benz повідомив про значне падіння прибутку у третьому кварталі 2024 року. Компанія зазначила, що результати не відповідають її амбіціям і посилить скорочення витрат, щоб адаптуватися до складної ринкової ситуації, особливо на тлі зниження попиту на предмети розкоші серед споживачів із Китаю.

Преміальний автовиробник Mercedes-Benz зазнав значного падіння прибутку у третьому кварталі 2024 року

Фото: Pexels

У третьому кварталі 2024 року прибуток німецького виробника автомобілів преміум-класу Mercedes-Benz впав на 64% до 1,2 мільярда євро, значно перевищивши прогнози аналітиків. Про це повідомляє Reuters.

“Результати третього кварталу не відповідають нашим амбіціям”, – заявив фінансовий директор Харальд Вільгельм, додавши, що компанія посилить скорочення витрат.

На прибутковість за липень-вересень 2024 року вплинули:

  1. Витрати на оновлення модельного ряду
  2. Складна ринкова ситуація, особливо для нових версій позашляховиків G-класу, які будуть представлені в наступному кварталі

Крім того, на фінансові показники Mercedes-Benz вплинуло зниження попиту на предмети розкоші серед споживачів із Китаю на тлі ослаблення економіки цієї країни.

Компанія очікує, що річні продажі автомобілів будуть дещо нижчими за показники минулого року, а продажі у четвертому кварталі залишаться на рівні третього кварталу.

У третьому кварталі автовиробник двічі знизив річний прогноз прибутку, приєднавшись до інших європейських конкурентів, які пов’язують падіння прибутків і маржі з ослабленням китайського автомобільного ринку.

🔗 Source